Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Wszystkie produkty dostępne w sklepie E-PLAY są objęte gwarancją. Jeżeli po otrzymaniu produktu zostaną wykryte wady techniczne lub produkt został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, klient ma prawo odesłać go z powrotem.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Procedura reklamacji:

1. Klient odsyła reklamowany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny, gwarantujący jego bezpieczny transport.
2. Na przesyłce powinien być napis “Reklamacja”.
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem protokołu reklamacyjnego.
4. Przesyłki z reklamacjami należy kierować na adres:

DTC Marek Magierski
Sklep E-PLAY
ul. Kurzawska 6, 02-296 Warszawa

5. Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu reklamacji.
6. Następuje rozpatrzenie reklamacji.
7. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
8. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient.

Zwrot

Zgodnie z Ustawą z dnia 25 grudnia 2014 roku Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym E-PLAY.
Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony, a także musi posiadać oryginalne opakowanie. Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt. Klient ponosi wszelkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Procedura zwrotu:

1. Klient odsyła zwracany towar wraz z dowodem zakupu (paragon, faktura). Towar musi być zapakowany w sposób gwarantujący jego bezpieczny transport.
2. Na przesyłce powinien być napis “Zwrot”.
3. Zwroty należy kierować na adres:

DTC Marek Magierski
Sklep E-PLAY
ul. Kurzawska 6, 02-296 Warszawa

4. Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail o otrzymaniu zwrotu i wysłaniu faktury korygującej.
5. Po odesłaniu podpisanej przez Klienta faktury korygującej zwracana jest należna kwota.